Rosegal review

октобар 24, 2017

K: Hello there!

Today we decided to write another review. I know that we are boring you with these reviews post, but you don't have to read our posts if you don't like them. 
We ordered four things. One hoodie, one long sleeved dress, one little box, and a set of brushes.
The brushes didn't arrived yet, who knows if they are gonna tho.
Let us start. Rosegal

Zdravo svima!

Danas smo odlucile da napisemo jos jedan review. Znam da vas smaramo sa ovakvim postovima, ali ne morate da ih citate ako necete.
Narucile smo cetiri stvari. Jedan duks, jednu haljinu dugih rukava, jednu malu kutijcu i set cetkica.
Cetkice jos uvek nisu stigle, ali ko zna da li ce uopste stici.
Hajde da pocnemo.



A: I've got one great hoodie. It's so comfortable and warm. I got mine in the size L. As you know, I like oversized sweaters and jackets and that's why I got L size. They have these sweaters in green, blue and grey colors. Mine is blue as you can see. 
You can check it out HERE

A: Ja sam uzela divan duks. Previše je udoban i topao. Uzela sam svoj u L veličini. Kao što znate, volim oversized đžempere i jakne i zato sam uzela L veličinu. Imaju ove dukseve u zelenoj, plavoj i sivoj boji. Moja je u plavoj boji kao što možete da vidite.
Pogledajte ga OVDE


A: Also, I got this little box. That's actually for medicins but I use it for my rings. It's very useful and I really like it. Unfortunately, it's sold out.
But you can check it out  HERE 

A: Takođe, uzela sam jednu malu kutijicu. Ona je zapravo za lekove, ali je ja koristim za prstenje. :D Veoma je korisna i veoma mi se dopada. Nažalost, prodata je.
Ali možete je pogledati OVDE



K: The dress is really nice.
I got it in the size M and it fits me. The material is great, and it's very comfortable.
With the dress you get one belt . You can combine this dress with some boots, sneakers and leggings.
Check it out HERE

Haljina je takodje super.
Uzela sam je u M velicini i odgovara mi. Materijal je sjajan a i udoban je. Uz haljinu dobijate i jedan kais. Mozete da je kombinujete uz neke cizme, patike ili helanke.
Pogledajte je OVDE 

A,K: And that's it for today's post. See ya in our next one. Byeee :)

A,K: To bi bilo sve za današnji post. Vidimo se u sledećem. Ćaooo :)

You Might Also Like

0 коментара